zaterdag 8 augustus 2009

Waarom werd de hel geschapen?

Zuster Maria-Natalie, Hongarije, 20e eeuw

"Eens riep ik al wenend uit, gelegen op Jezus' schouder: "Waarom hebt gij toch de hel geschapen?" Om mij een antwoord te geven, bracht Jezus mij in de nabijheid van het oordeel over een zeer zondige ziel, aan wie Hij de zonden had kunnen vergeven. Satan was woedend! Hij riep: "Dat is niet rechtwaardig! Deze ziel was van mij, heel zijn leven lang!"Hij riep Jezus toe: "Deze man heeft zoveel zware zonden gedaan, ik heb er slachts één gedaan, en toch hebt gij voor mij de hel geschapen!"

Jezus sprak vol liefde tot Satan: "Lucifer! Hebt gij Mij ooit om vergeving gevraagd?" Toen riep Lucifer, klaarblijkelijk geheel buiten zichzelf van boosheid: "Dat nooit! Dat zal ik nimmer doen!" Daarna wendde Jezus tot mij: "Gij ziet het nu zelf - indien hij slechts éénmaal aan Mij om vergeving kon vragen, zou de hel ophouden te bestaan."

Uit; Profetische Stemmen, Katholiek profetisch tijdschrift, jaarg.11, nummer 104 juli/augustus 2006. Een uitgave van Ioánnes Courlísious v.z.w.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten